رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۵۰ مورد از مستحدثات حریم جاده چهاردانگه ساری «کیاسر» همچون اقداماتی که ایمنی عبور و مرور را به خطر انداخته بود با دستور قضایی تخریب و آزادسازی شد.

آزادسازی حریم جاده چهاردانگه ساری با تخریب ۵۰ مورد از مستحدثات

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اخطارهایی در جهت مقابله با دخل و تصرف در بیت المال و اراضی ملی و طبیعی و حریم راه‌ها و رودخانه‌ها در سطح استان، اظهار کرد: در یکی از این موارد باوجود مهلت یک ساله متخلفان همچنان به ساخت و ساز ادامه داده بودند.

وی افزود: در این راستا ۵۰ مورد از مستحدثات حریم جاده چهاردانگه (ساری_کیاسر) با دستور رئیس حوزه قضایی چهاردانگه رفع تصرف و تخریب طبق ماده ۶ و تبصره یک از قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه آهن با همکاری اداره راه و نیروی انتظامی صورت گرفت.

اکبری با تاکید بر اینکه محور جاده کیاسر از حساسیت خاصی برخوردار است، گفت: با تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌هایی همچون؛ جمال‌الدین کلا، لنگر و عالیکلا با پیگیری و گزارشات مردمی برخورد قاطع و قانونی صورت گرفت.

رئیس‌کل دادگستری مازندران با اشاره به اقداماتی همچون ساخت و ساز، گذاشتن میز، منقل و ساخت آلاچیق و مغازه در کنار جاده آن هم بدون کسب مجوز از وزارت راه، تصریح کرد: این قبیل اقدامات که ایمنی عبور و مرور را به خطر انداخته بود با دستور قضایی تخریب و آزادسازی شد.

آزادسازی حریم جاده چهاردانگه ساری با تخریب ۵۰ مورد از مستحدثات

وی کسب استعلام از مراجع ذی‌صلاح را لازمه انجام هرگونه ساخت و ساز در مسیر جاده ها و راه‌ها دانست و بیان کرد: لازم است در همه این موارد مجوز کسب شود و در غیر این صورت برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.